REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Malezyjska sieć sklepów MR.DIY stawia na Warszawęartykuł
Pokaż artykuł
Malezyjska sieć sklepów MR.DIY stawia na Warszawę
Sieć dyskontów z artykułami do domów, mieszkań, ogrodów oraz akcesoriami m.in. do majsterkowania, wywodząca się z Malezji, ogłasza właśnie plany dynamicznego rozwoju na polskim i środkowoeuropejskim rynku. Latem 2025 roku w Warszawie otwierają się lokale w Galerii Wileńskiej, CH Blue City, CH Zielony Targówek i w Galerii Młociny, a Polska, w wyniku zwiększenia powierzchni magazynowej, staje się centralnym hubem dostawczym w drodze do rozwoju sieci na kolejne rynki w naszej części Europy.
[Częstochowa] Rośnie liczba nowych najemców Galerii Jurajskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Częstochowa] Rośnie liczba nowych najemców Galerii Jurajskiej
Galeria Jurajska rozwija portfolio swoich najemców i zapowiada kolejne otwarcia.   Galeria Ju...
[Warszawa] Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod inwestycję Wola Tarasyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod inwestycję Wola Tarasy
W piątek, 21 czerwca br., na placu budowy przy ul. Obozowej 16 w Warszawie odbędzie się uroczyste wm...
Inwestycje w nieruchomości w wymagających czasach: gdzie szukać okazji?artykuł
Pokaż artykuł
Inwestycje w nieruchomości w wymagających czasach: gdzie szukać okazji?
W co inwestować w wymagających czasach? Jak dywersyfikować portfel inwestycyjny by zminimalizować ryzyko? W jakich nieruchomościach lokują teraz kapitał inwestorzy?
[Warszawa] Nowy najemca w Galerii Metro BIS na warszawskim Ursynowieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowy najemca w Galerii Metro BIS na warszawskim Ursynowie
Do grona najemców warszawskiej Galerii Metro BIS dołączył sklep „Jadalnia Marzeń” oferujący szeroką...
Popularna na całym świecie marka outdoorowa Mammut otworzyła swój pierwszy salon w Poznaniuartykuł
Pokaż artykuł
Popularna na całym świecie marka outdoorowa Mammut otworzyła swój pierwszy salon w Poznaniu
Popularna na całym świecie marka outdoorowa otworzyła swój pierwszy salon w Wielkopolsce. Nowy sklep jest już dziewiątym salonem firmowym w Polsce, należącym do tej szwajcarskiej marki, a zarazem drugim, który działa w nowym koncepcie.
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?
Po erze supermarketów i hipermarketów sklepami pierwszego wyboru Polaków stały się dyskonty i mniejsze formaty. Pomogły w tym strategiczny rozwój sieci i dążenie do bliskości fizycznej placówek handlowych zgodnie z trendem "proximity retail", który umocnił się w pandemii. W najnowszym raporcie pt. “Nie tylko rywalizacja Biedronki z Lidlem” eksperci Colliers przeanalizowali strategie rozwoju największych graczy branży spożywczej na polskim rynku.
W pierwszym kwartale 2023 roku w Polsce przybyło 12 obiektów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W pierwszym kwartale 2023 roku w Polsce przybyło 12 obiektów handlowych
Rynek handlowy ma za sobą dobre otwarcie roku. W pierwszych trzech miesiącach br. przybyło 107,4 tys. mkw. powierzchni zakupowej w postaci 12 obiektów. Są to głównie parki handlowe o powierzchni do 10 tys. mkw., choć nie zabrakło większych projektów – wynika z najnowszego raportu CBRE. Wśród najemców najszybciej przybywa dyskontów niespożywczych. Rozwijają się także obiekty wielofunkcyjne, tworzące miejsca spotkań, w których zakupy są jedną z funkcjonalności. W budowie pozostaje 362,3 tys. mkw. przestrzeni handlowej, która zasili głównie mniejsze miejscowości.
[Olsztyn] Libra Project podpisuje umowę z Kineticartykuł
Pokaż artykuł
[Olsztyn] Libra Project podpisuje umowę z Kinetic
Dwie kondygnacje zajmie kolejny najemca Galerii Warmińskiej – klub fitness Kinetic. Powierzchnia zos...
[mazowieckie] MarcPol skomercjalizował 96% Galerii Podkowaartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] MarcPol skomercjalizował 96% Galerii Podkowa
Firmy Subway, Abra, Black Red White, Wakacje.pl oraz Ro-An wynajęły powierzchnie handlowe w należące...
Grupo Lar Polska z litewskim deweloperem Hanner wybudują 1300 mieszkań w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Grupo Lar Polska z litewskim deweloperem Hanner wybudują 1300 mieszkań w Warszawie
Grupa Lar Polska ogłosiła podpisanie umowy o joint venture z litewskim deweloperem Hanner. W ramach tej współpracy Grupo Lar Polska i Hanner mają zamiar zrealizować projekty obejmujące około 1300 nowych mieszkań w Warszawie.
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy z potencjałem rozwoju dla nowych projektówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy z potencjałem rozwoju dla nowych projektów
Utrzymujące się zainteresowanie najemców i deweloperów, niski wskaźnik powierzchni niewynajętej oraz...
[Wrocław] C&W wynajmuje rozbudowę galerii grupy IKEA we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] C&W wynajmuje rozbudowę galerii grupy IKEA we Wrocławiu
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield będzie odpowiadać za komercjalizację nowej części...
[Warszawa] Nowy iSpot w Warszawie, dwudziesty iSpot w Polsce!artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowy iSpot w Warszawie, dwudziesty iSpot w Polsce!
W Galerii Plac Unii City Shopping otwarty zostanie 12 października, o godz. 12, najnowszy salon iSpo...
[Warszawa] Kolejne zmiany w Warszawie Wileńskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Kolejne zmiany w Warszawie Wileńskiej
Powiększony o niemal 150 mkw. salon CCC w Warszawie Wileńskiej został na nowo uruchomiony po krótkie...
[Polska] Popularne marki rozwijają swoją ofertę w coraz mniejszych miastachartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Popularne marki rozwijają swoją ofertę w coraz mniejszych miastach
Rynek centrów handlowych urósł o 94 000 mkw. w I kw. 2015 r. Dominowały rozbudowy istniejących...
Krypska 33inwestycja
Pokaż inwestycję
Krypska 33
Warszawa, Praga-Południe, Krypska 33
[Warszawa] Sklep mody dla pań w Sadyba Best Mall w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Sklep mody dla pań w Sadyba Best Mall w Warszawie
Mohito otwiera swój butik w Sadyba Best Mall. Salon mieści się na parterze między lokalami Rossmann...
Kończy się pierwszy etap przebudowy wrocławskiej Renomy [NOWE WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Kończy się pierwszy etap przebudowy wrocławskiej Renomy [NOWE WIZUALIZACJE]
Dobiega końca pierwszy etap przebudowy i modernizacji Renomy – największego domu handlowego we Wrocławiu. W tym zabytkowym, przedwojennym obiekcie po trwającej obecnie metamorfozie, pojawią się nowe koncepty gastronomiczne z ogródkami, a sam budynek otworzy się zarówno na plac Czysty, jak i plac Kościuszki. Inspiracją przy projektowaniu była słynna warszawska Hala Koszyki.
[Częstochowa] Park handlowy "Panova"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Częstochowa] Park handlowy "Panova"
Częstochowa, Jagiellońska 30A
REKLAMA